שיש למטבחים – מהי הבחירה הנכונה?

מה עדיף למטבח שיש או גרניט?

המטבח הוא כיום מרכז חיי הבית והמשפחה. במטבח אנחנו פוגשים את בני המשפחה ואוכלים ארוחות משותפות. במטבח  מתכוננים לחגי ישראל ולערב שבת ומבלים שעות רבות בעבודה של הכנת האוכל לכל בני הבית.

העיצוב של המטבח שלנו הוא זה שיקבע אם נהנה מהזמן הרב שאנחנו מבלים במטבח ואם יהיה לנו נוח לבשל בו ארוחות טעימות או אם נרגיש בו שאין לנו מספיק מרחב ושהוא מחניק. 

מאחר ולדעת כל המומחים, חשיבותו של המטבח בחיי הבית  גדול יותר מכל מקום אחר בבית, יש צורך בהכנה נכונה של תוכניות בניית המטבח החדש או בתוכניות שיפוץ המטבח הישן שזו הזדמנות מצוינת לתקן פגמים שהיו במטבח הישן.

כאן אנו מגיעים לנקודה המרכזית. חלק חשוב מאוד מעיצוב המטבח הוא בחירה  נכונה של משטח העבודה שבו. משטח שעליו אנו מבצעים את מרבית העבודה שלנו. בפנינו עומדת האפשרות לבחור האם במטבח שלנו יהיה משטח שיש או גרניט. זו שאלה כבדת שמקל שלא כל אחד יכול לענות עליה מאחר ודרושה הבנה בנושא. 

"שיש ביאליק "הוא בחירה מעודפת מכל הבחינות. כשאנו שואלים את עצמנו למה כדאי שיהיה לנו במטבח שיש? את התשובה יתנו לנו המומחים שחשובים שמטבח עם שיש הוא מטבח איכותי מאוד. 

כאשר במטבח שלנו מותקן שיש הוא מעניק תחושה של מרחב גדול יותר. תחושת המרחב חשובה במיוחד במטבח שלנו כי היא מאפשרת לנו לבשל ארוחות טעימות מאוד בו, תוך כדי הנאה מהעבודה במטבח.

שיש הוא אבן יוקרתית מאוד ואיכותית. היא חזקה ועמידה לאורך שנים רבות. שילובה בעיצוב מטבחים הפך להיות טרנד עולמי במאות האחרונות. אנשים רבים בכל רחבי העולם בוחרים לשלב במטבח שלהם שיש בגלל יופיו הרב והאיכות שלו.

מאחר וקיימים סוגים שונים של שיש, יש צורך בהתייעצות עם מומחים כדי להתאים את השיש לסוג המטבח שברשותכם.

המומחים של "שיש ביאליק" ינתח את הצרכים שלכם ויעזור לכם בבחירת השיש המתאים. שביעות הרצון של הלקוחות היא הדבר החשוב ביותר למומחי החברה .

בודק...